زنی که ۱۰۲ کیلو وزن داشت و تصمیم به انجام جراحی اسلیو معده گرفته بود، به دلیل نامشخصی در بیمارستان جان باخت و حالا خانواده او از تیم پزشکی، شکایت کرده اند.

جراحی چاقی

همشهری آنلاین - حوادث: صبح پنجشنبه به قاضی محمد جواد شفیعی بازپرس جنایی تهران خبر رسید که زنی ۴۵ ساله روی تخت بخش جراحی در یکی از بیمارستان های پایتخت، جانش را از دست داده است.

به دستور بازپرس، تحقیقات در این خصوص آغاز شد. بررسی ها حکایت از این داشت که زن ۴۵ ساله از مدتی قبل تصمیم گرفته بود برای کم کردن وزن خود و لاغری، عمل اسلیو معده را انجام دهد.

این زن که ۱۰۲ کیلو وزن داشت، چند روز قبل کارهای قبل از عمل را انجام داده و روز پنجشنبه بستری شد تا جراحی انجام شود. او روی تخت بخش جراحی بود که کارهای قبل از عمل زیبایی انجام شود. ناگهان او حالش بد شد و قلبش از تپش ایستاد.

آنطور که تیم پزشکی می گفتند، قبل از شروع عمل زیبایی، وی روی تخت جانش را از دست داد و خانواده این زن به شدت دچار شوک شده بودند.

حالا جسد وی به دستور بازپرس جنایی و برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافته است. از سوی دیگر خانواده متوفی راهی کلانتری شدند و به طرح شکایت از تیم جراحی وکادر درمان بیمارستان پرداختند. با این شکایت، پرونده ای تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به دادسرای جرایم پزشکی فرستاده شده است.

کد خبر 878021

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha